Ahad, 25 September 2011

Bermulanya sebuah kehidupan ...


Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ...

Hari ni semua alhamdulillah berjalan lancar.But I am in a bad mood.Rasa macam nak menjerit satu dunia nak kata yang aku ni stress sampai tak hingat dunia.Al-maklumlah,badan letih jadi jiwa pun nak join letih.

Dekat sekolah tadi,so far so good walaupun ilmu yang aku belajar tadi ibarat ingin membunuh aku.Cehss,terlebih hiperbola.Terutama subjek Lukisan Kejuruteraan a.k.a LK.Mak nyah betuk subjek ni,susah giler tajuk isometry.Aku rasa nak humban jer segala peralatan yang berkaitan dengan subjek LK ke laut.Jahat sudah.

Tadi,aku berteman,alhamdulillah.Kawan ku yang bercuti beberapa hari kerana deman yang melanda diri beliau telah nyah dengan jayanya dari tubuh beliau.Terima Kasih kepada Tuhan.Dapat juga aku bergalok-galak-gelimang-gemiang dengan kawan baikku dalam kelas.Rindu tu berapa hari tak jumpa.

Paling penting,aku dapet beli buku rujukan sejarah yang penuh warna-warni menceriakan lagi hari-hari indah waa.Aucakk untuk buku.Kepada buku,selamat menempuh hari-hari bahagia anda bersama tuan kesayangan.

Sampai sini sajalah entry hari ini.May face a beatiful day.


BAI.
THANKS YOU PEEPS ♥

2 comments:

Ezad Skytech berkata... Reply To This Comment

hee...kat sekolah dulu sy tak pernah sentuh LK ni..hee..

tapi bila da sambung belajar pernah la ambil subjek ni dulu masa awal2 semester dulu..lukis2 la best..best3..:D

Miss F berkata... Reply To This Comment

@Ezad Skytech lah , sy punya versi sekolah menengah , sy susah nk jwb tu tajuk isometry jer , yg lain alhamdulillah , boleh lah buat sikit2.