Rabu, 28 September 2011

First time babe ...


Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ...

Hai peeps.Hari ni hari yang paling aku akan kenang sampai bila kut.hahaha.Kenapa?Kat sekolah tadi,seumur hidup aku,aku bergaduh dengan manusia yang bernama lelaki.Dah lah badan besar.huhu.Sekali bantai aku,ada yang masuk wad nanti.

Ceritanya bermula apabila aku yang kebosanan pergi mengacau budak lelaki itu.Hajat aku nak bercakap bukan nak mengacau.Sedap-sedap duk cakap dengan dia.Tetiba je dia tolak meja dia.Tersepit lah paha aku antara meja dia dengan meja cikgu.Sakit tu,memang lah sakit.

Pastu,aku geram,aku pergi tombok jari dia yang dia letak atas meja.Last-last,aku kena bantai balik.Ceh punya geng.Kawan perempuan aku nampak.Pun nak sama join dalam pergaduhan yang tak bertauliah tu.Then,lelaki tu nak lastik aku.Pergh,seram jap badan.lalala.Aku dengan riaknya pergi ambil pemadam papan putih.Sebagai senjata rasmi.Mana tau dia lastik aku,aku baling jer pemadam tu.Biar sama adil.

Kawan perempuan aku tu kacau dia macam mana ntah aku tak ingat.Aku pun pergi cepat-cepat ambil getah yang dia letak atas meja.Maunya sakit aku kalau dia lastik.Baik aku ambil cepat-cepat.Then,kawan baikku pun pergi lastik dia.Marah jap kawan.haha.Kawan perempuan aku yang kacau dia pun pergi lastik dia.Sekali lelaki tu mengamuk.Alah,bale-bale.Pecut 100 meter jap kawan aku.Si jantan lain lak terus membakar semangat lelaki tu untuk terus memukul dia dengan buku +math.hahaha.

Aku keluar ah nak tengok mana kawan perempuan aku pergi.Sebelumnya lelaki tu,tak nak pukul aku pun.Dia nak pukul kawan perempuan aku jer.Last-last aku yang kena pukul sebab dia betul-betul ada depan aku.Dah tak sempat nak lari dah.Tu pun sebab dia menyorok.Mana lah aku,kalau tak aku pun lari gak.Sakit tangan aku,dia nak pukul kat tubuh.Tapi aku tahan pakai tangan.Tak sempat aku nak tendang dia punya betis.haha.Kejam jap.

Pastu,lama kang.Cikgu BM datang.

Perasaan : Tak de perasaan dah aku ni ... Jangan kacau orang tau.Ni lah akibatnya. Erghhh...

BAI

THANKS YOU PEEPS ♥

0 comments: