Selasa, 27 September 2011

Yeah ... Gembira Itu Satu Keseronokan


Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ...

Hey guys.How you all today?Hari sangat happy giler.Rasa macam nak menjerit nak kata"Weh,aku manusia paling gembira kat muka bumi ni".Kau ada,tak de kan.Jangan jeles.Ok cun.

Hari ni sekolah macam biasa.Tapi tubuh aku tak berapa nak cerdas.Waktu +math tadi,aku dengan sengaja nyer membuat tahik mata sebab tak tahan dengan sakit kepala yang amat sangat dan batuk-batuk yang kejam sehingga waktu +math aku hanya boleh paham sikit.Cikgu kat depan,aku dah macam tak nampak sebab sakit punya pasal.Thanks cikgu,sebab memahami diri ini.Cikgu tak marah ey.Aku dah cakap kat cikgu."Cikgu,hari ni badan saya tak segagah yang kelmarin".Ok,thanks cikgu.May Allah bless you.I love u cikgu.

Waktu Lukisan Kejuruteraan,alhamdulillah.Sakit kepala dah berkurang dari sebelumnya.Boleh lah belajar walaupun sikit.Tapi yang mengeram aku adalah sebab aku tak berjaya menyiapkan latihan LK.Perghh.Soalan sangat maut mengalahkan jiwa raga aku.Bayangkan hampir 1 jam lebih,aku tak berjaya menyiapkan hatta 1 soalan.3 kali aku padam,dan nak terbakar buntut aku<---kertas LK cakap.hahaha.

Btw,tak lama lagi aku akan hadapi periksaan akhir tahun.I hope you guys always pray for me.And i really need your support.Wish me luck yer honey yang cun dan hensem.Oh ya.tahun depan aku akan menghadapi peperiksaan besar iaitu SPM.Walaupun baru berblogging,tapi aku tetap kena ketepikan blog sekejap for my education.Tapi bukan ketepikan terus.Aku tak kejam lagi .hehehe.

Sebab badan terlalu letih.Aku mengambil keputusan drastik,aku tak pergi kelas KIMIA.hehe.Cikgu marah tak.Tak kan.Sorry cikgu.

Mood : I'm still weak.Pray for my healing.

BAI

THANKS YOU PEEPS ♥

0 comments: