Ahad, 2 Oktober 2011

CUTI


Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ...

Hari ni aku tak ke sekolah.hehehe,buat cuti sendiri.Boleh ker?Boleh lah kan.Lagipun aku selsema.Sakit hidung tak soh cakap ah.Rasa nak hantuk jer hidung ni kat dinding.Kalau boleh.

Tapi hari ni sedikit fed-up.Dah ar tinggal sorang-sorang kat rumah.Mak pi keje,ayah pun pi keje.Yang lain pi sekolah.Bangun-bangun jer lagi lah tak best.Nasi tak de woo.Lapar.Malas betul aku.Anak dara apa macam ni.Dah ah bangun lewat.Pastu nak mengcengkik lak.Perangai,hadow.Tak leh jadi calon menantu mihtali.

Pastu kan,dengan sakit kepala yang berdenyut-denyut ni,aku rasa effect sebab semalam tidur lewat.Elektrik lak takde.Tak leh buka kipas bagai.Geram aku lagi bertambah.Dah ar panas.Sabar,sabar.Lama kan baru ada.Sebab perut dah meminta-minta.Aku pergilah masak maggi.Udang takde,sayur takde.Aku masak maggi paling simple kat dunia.Perut kenyang.Senyum bangga terus tak sedar diri pergi buka facebook.Ulangkaji nyer tak.Hareemmm...Pekse dah nak dekat ni.

Wish me luck yer honey.Doakan aku berjaya.

BAI

THANKS YOU PEEPS ♥

3 comments:

Admin berkata... Reply To This Comment

haha...mkn la pae yg ada tye x..janji masuk perut..get well soon...good luck jugak ye....phat follow awk ye

Miss F berkata... Reply To This Comment

@Phat

haha,,,kenyang..thanks phat..

nick dot anis berkata... Reply To This Comment

get well soon