Sabtu, 24 September 2011

We will be happy if ...


Assalamualaikum dan Salam 1 Blogger ...

This is my second entry for this day.Hari ni sangat penat dan rasa nak humbankan diri atas katil dengan memeluk bantal yang boleh tahan busuknya kerana beberapa bulan tak basuh.Kata bantal busuk kan.Lepas selesai kerja mengedit blog tadi.Badan ibarat ingin patah riuh.It very painful.Tak boleh bertimbang rasa betul tubuh aku ni.Fuh.

Back to topic.Happy is a feeling of pleasure.People will be happy when...
  • They get what the want.
  • Feel loved.
  • When with loved ones.
  • When we see people happy.
Tapi hari ni aku kecewa sedekit dengan abah aku sebab abah kata nak bagi benda yang aku nak lepas adik aku dapat.Tapi aku tak dapat pun.Abah lupa kot.Takkan aku nak pergi paksa abah.Tak baiklah.Sayang abah.

BAI 

THANKS YOU PEEPS ♥

0 comments: